Zwroty

Pomimo faktu, że każdego dnia dokładamy wszelkich starań i robimy co w naszej mocy, żeby zakupy w naszym sklepie były komfortowe i pozwalały na kompleksowe wyposażenie całego domu, to zdarza się, że otrzymany od nas towar, pod pewnym względem, nie spełnia oczekiwań klientów. Respektując prawo do darmowego zwrotu towaru zakupionego w Internecie i ułatwiając tę procedurę, przedstawiamy cztery kroki do szybkiego i łatwego zwrotu w sklepie form.pl:

----

1. W terminie do 14 dni od daty otrzymania produktów, wyślij drogą mailową (sklep@form.pl) lub tradycyjnie - pocztą (adres do doręczeń), oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Przygotowany przez nas wzór takiego dokumentu znajduje się w załączniku nr 2

----

2. Wyślij do nas zwracany towar, pamiętając jednocześnie, aby zwrot został dokonany w terminie 14 dni od momentu otrzymania zamówienia. Do przesyłki dołącz dokument zakupu (paragon lub fakturę), albo jego wyraźną kopię.

----

3. Kwota, którą zapłaciłeś, zostanie Ci zwrócona w ciągu 14 dni, od momentu otrzymania towaru przez sprzedawcę. Całość trafi do Ciebie w ten sam sposób, który wykorzystałeś do dokonania płatności za zakupy. Wyjątek stanowi sytuacja, kiedy zgodzisz się na inny sposób płatności, który nie będzie się wiązał z dodatkowymi kosztami.

Jako kupujący, będziesz zobowiązany do pokrycia kosztów wysyłki zwracanego towaru, natomiast koszt doręczenia, który poniosłeś, zamawiając wcześniej towar, zostanie Ci zwrócony tylko, jeśli wybrałeś najtańszą opcję dostawy. 

Reklamacje

Pomimo wymagającej selekcji i wysokich norm jakościowych, jakie narzucamy oferowanym przez nas produktom, może się zdarzyć, że któryś z nich okaże się wadliwy. Aby w pełni wykorzystać prawo przysługujące kupującym, a także w maksymalnym stopniu ułatwić i usprawnić ten proces, przedstawiamy najprostszy sposób na składanie reklamacji w naszym sklepie. Zastosowanie się do tych kroków gwarantuje najlepszy przepływ informacji pomiędzy nami, a kupującym.

Przygotowany przez nas wzór pisma, dotyczący reklamacji (załącznik nr 1.), prześlij na nasz adres mailowy (sklep@form.pl). Abyśmy mogli uznać reklamację za poprawną, muszą się w niej znaleźć takie informacje, jak:

- imię i nazwisko, adres zamieszkania lub pobytu oraz adres e-mail Kupującego,

- data zakupu,

- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,

- opis wady Towaru oraz datę jej powstania,

- dowód zakupu (paragon lub faktura), albo jego kopia.

Odeślij reklamowany towar na nasz adres.

Ustosunkujemy się do złożonej przez Ciebie reklamacji w ciągu 14 dni. Jeśli jednak nic takiego się nie stanie, reklamację można uznać za uznaną, a Twoje żądania zostaną spełnione.

Pamiętaj, że nieznaczne różnice w wyglądzie niektórych towarów (kolor, tekstura materiału), wynikają najczęściej z indywidualnych ustawień monitorów. Może okazać się, że nie będzie to stanowiło powodu do uznania reklamacji za zasadną. Staramy się udostępniać zdjęcia, które jak najlepiej oddają charakter sprzedawanych przez nas mebli i dodatków, jednak pomimo tych starań nie da się wyeliminować drobnych różnic. 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.

Or sign in with:

Kontakt z nami

Twój koszyk

W koszyku nie ma jeszcze produktów